Monday, December 5, 2011

HUJUNG MINGGU JUGAK

hari jumaat tuh aku tgk kat fb k bah mak masuk spital..jd terus tepon husband suh tanyekan keadaan mak..so blk tu dia decided esok kita blk kedah..ok..aku ngikut perintah jer...jd pd ibu aku..sbr yer...yati dtg minggu lg satu..x jd p umah dia sbb kena blk tgk mak mertua...sepanjang aku jd menantu mak nih mmg x penah dgr dia kena masuk wad...sebelum tu ade la dulu2 aku dgr cite dia kena patuk ular so kena la tahan kan,,,.sbbnye mak mertua aku nih jenis yg kuat buat keje..aku tgk dia sampai kul 2,3  pagi masih x tido lg...masih bertenaga utk buat keje2 umah...mmg rajin....tu yg ms balik kg tuh..tgk dia x de kat umah mmg rs janggal..selalu dia la selalu sibuk buat tu buat nih...ms aku p jenguk dia tuh..tgk muke dia mcm x bermaya..suara pun lain..batuk x henti..sian mak..moga mak cepat sembuh yer...aku jd tuan rumah la ms tuh...blk tu p psr mlm belikan pak mknan..blk2 tuh tgk cik mah bersihkan halaman rumah...suami dia racun rumput..mlm tu menu jagung bakar, mee goreng, nasik tomato, laksa, ayam percik, young tau fu..cik mah bwk mee goreng mamak..mkn la kitaorg ramai2...esok pagi belikan nasik lemak utk pak dan kitorg breakfast..pastu suh husband beli ayam nak buat msk kicap..sampingan aku buat sayur kobis dgn ikan caru..pastu singgah tgk mak..x dpt lama sbb ms melawat suntuk tul..kul 1 sampai 2 ptg....moga mak cepat sembuh yer...ooo lupe..ms kat wad tu ader la nurse2 mude nih jenguk kat katil mak..mak pun kenalkan la husband aku tuh,  ni anak tok..aisey...muke husband aku sengih sampai ke telinga..gatai naaaa bang...siap ckp aduhhh nasib la bwk bini..kalau x leh adjust..amboi2..nak tambah lg keeee??? cube la kalau kalau berannnn....huhu...blk tuh kemas2 pe yg  patut..letih...mlm td tido x betul kot..sakit tengkuk aku pg nih..huhuhu..aduh cepat la baik..dah mcm robot dah nih....

No comments:

Post a Comment