Friday, December 2, 2011

HUJUNG MINGGU

hari ni turn aku p umah ibu...sllnyer kitaorg 3 beranak jer la yang pegi..aku la yg drive p sane dgn anak2 aku..sampai2 je mesti adi mule tunjuk perangai hyperaktifnyer..sabo jer la..nasib la anak aku yg pempuan ni lembut sikit..tp kdg2 dia terikut perangai abg dia yg suke panjat kusi la. & macam2 benda yg memerlukan tune suara aku dah sampai habis volume menjerit marahkan dia....haaa satu lagi diorang suke main kerusi roda atok ibunyer nih..aduh...dah atok ibu kalau nak gune kerusi dia mencari2 la org tua tuh..suke beno main benda tuh..jdnyer atok abah & atok ibu kena standbye diri dr segi mental dan fizikal yer...sian la...x pasal2 kena dera dgn adi..huhu...umah diorang nih ade buai..jd arissa lepas gian la kat buai umah atok nih...pasalnye mmg aku x sediakan buai kat umah aku..x mo di biasakan pakai buai..nanti jenuh nak usung sane sini..ok itu je kot buat masa nih..nanti kalau rajin tulis lg yer..sekian...

2 comments:

  1. maka akan dengarlah suara kak yati menjadi tarzan perempuan minggu ni...hehe

    ReplyDelete
  2. dayah...x jd blk sbb k yati blk kedah jengok mak mertua masuk spital..huhu..jdnyer x kedengaran la kan..hehe...next week la...

    ReplyDelete