Monday, December 12, 2011

HUSBAND AKU

Sebelum nih husband aku nih orgnye agak gemok sm la mcm bini dia..huhu...sejarah kurus dia masa dia blaja kat poli rsnyer..pastu bdn dia mmg gemok x penah turun2...cume lately nih awal2 tahun 2011 nih berat dia makin turun dan turun...dua sebab kenapa leh kurus..satu..sebab mmg dia diet giler, second takut penyakit,..mmg cepat turun giler..lgpun husband aku nih gemok air..jd mmg confirm la senang turun..lain la gemok angin mmg payah sikit..hari tu dia cek manual darah dia...skali cek mmg tinggi.suspek kencing manis la..so baru la nak pantang mcm2 dan mkn ubat...jdnyer mmg kurus giler la tgk kan..risau gak..jgn la dpt penyakit yg serius..umur masih mude lagi...jauh lg perjalanan utk masa hadapan..aku ckp2 org aku pun sm ni kena beringat..dah la gemok giler nih..bila nak kurus betul x tau la..YALLAH LINDUNGILAH KELUARGA KU DARI PENYAKIT YG MEMUDARATKAN..AMIN YA RABAL ALLAMIN..Ok cer tengok gmbr sebelum dan selepas yer...de beza x??????


ini sebelum yer tuan2 dan puan2...cilok dr fb ayah raushan dan blog k bah..hehe...



selepas...x byk gmbr dah kurus sbb susah nak amik gmbr..

gmbr ni yg x berkenaan pun termasuk yer..x pe la..interframe sat..hehe...

Nanti la kalau ade lg gambr dia skrg aku upload lg yer..ok daaa...

No comments:

Post a Comment