Friday, December 30, 2011

'TENTANG DHIA'


Semalam tamatlah sudah kisah 'Tentang Dhia' yang aku ikuti dr episod pertama lagi..endingnya tersangat lah sedihnya..selepas dugaan demi dugaan yang di harungi akhirnya ALLAH lebih menyanyangi mereka berdua...itu lah yang di namakan hanya Maut dapat memisahkan kita...sesungguhnya dari Allah kita datang kepada Allah juga kita kembali..Itu janji Allah kepada kita..setiap manusia yang bernyawa pasti akan mati..huhu..nasib la aku tgk dgn anak2 aku jer..tp adi ade ckp apesal ibu nangis nih..huhu..hahaha...tergelak pun ado..aku ni jenis sentimental...arissa siap pujuk aku lg..pastu siap pukul adi ckp adi yg buat ibu..kih2..sabo jer la...comel jer nora danish nih kan pakai tudung lg nampak ayu....nangis lg comel...tp x puas hati mak mentua dia tuh..x dapat balasan ape2 pun..patutnya bagi la tgk mak dia terseksa ke dulu akibat perbuatan syirik dia tuh..haih..pandai2 jer aku  nih yer..dah pengarah dia suh ending mcm tu nak buat mcmno...ok kita tgk la next week ape episode pulak...tp tgk la gak kalau rajin ikuti dan jalan citer dia menarik..Tp tu la...cite dia masa time solat maghrib..cube la buat time lain...

No comments:

Post a Comment