Thursday, January 5, 2012

2ND DAY

Hmmm..mlm td x leh tido sgt arissa meragam..x tau la kenapa..satu jam ooooo...aku sapu minyak semua takut kembong..dah nak dekat 2 taun pun kembong ek..pastu bg susu x nak..semua tolak..haih...pening2 aku tgk..ayah dia pun poning..merungut la x leh lena..dah dia bising nangis2..pastu aku bukak tv urut pelan2 baru la ok sikit..terus lena blk..mane tahan kan dah berjam nangis penat la...akhirnya surrender..huh..kalau mcm ni la ari2 pengsan la ibu..anak ibu arissa jgn buat mcm ni lg yer..risau ibu...huhu...harini aku suruh husband aku anto tgk mcmner adi....setakat ni aku kejut dgn siapkan pagi2 kesekolah x de masalah..semua pakai sendiri..tip top...bila sampai jejak kaki kat tadika tu masalah..haha..aku mcm biasa la..anta arissa kat taska beli kuih blk jap amik lappy pastu aku ckp kat husband aku, pandai2 la abg yer..hehehe..kebetulan aku mmg lalu kat dpn tadika dia..aku tgk muke husband aku mcm berkerut..hahaha..nasib la bang oiii..adi suh turun temankan kat pintu sat..pas dah anto tuh mule la dia suh tunggu..kih2..biar rasa pulak mcmner..aku bye2 la..x nak toleh2 lg..last2 cikgu dia suh pegi je biar cikgu handle mcmner..nangis2 kejap pastu dah lama sikit ok la..so jgn skali2 tunggu na, ikut ckp dia kita yg pengsan nanti...hehehe..Hari ni dah leh pakai uniform..aku suke betul kaler dia..purple u...esok x yah nangis2 lg tau..jd lelaki yg kuat anak ibu..syg adi...












No comments:

Post a Comment