Tuesday, January 10, 2012

ADI OH ADI

Dah masuk minggu kedua adi bersekolah kat tadika Nur Islam Perak...yg betul2 dia happy go lucky hari ketiga..yg pastinya ayah dia kena anto yer..sbb kalau dgn aku dia ngada2..buat ms nih nak kejut bgn dan mandi agak payah sikit..hmmm nak buat mcmanakan kena la sabo..walau dia mls2 pun x de la sampai aku nak heret dia masuk bilik air..just kena pimpin jer dgn mandikan dia semua, .pakai baju dia nak buat sendiri..x nak gosok gigi pulak..haih..nanti kuning la gigi..itu yg payah sikit..pakai stokin kasut dia buat, songkok mmg x tinggal..sentiasa pakai tuh..hmmm insyallah leh jd ustaz yer..hehe..amin..esok dia kena pakai bj sukan..x tau la ape aktiviti yg cikgu dia akan buat..harap2 anak ibu nih seronok belajar yer..dah 2 hari aku lewat amik dia..lewat2 pun ade la dalam 10 minit..hehe..membebel dia..pot pet pot pet..pening aku dgr..yg pasti lepas tukar baju nak anto ke taska mesti dia nak suh beli mcm2..aiskrim la, air mangga la, patung angry birds yg masuk 50sen kuar seketui burung tuh..hmmm sabo jer la aku nak ngadap..lama2 parah la ibu mcm nih adi oiiii....homework x dak lg..belum sampai masa kot..aku cek beg sekolah dia pun kosong jer..hehe...nanti2 la kot ek..gambar akan di upload kemudian yer..skrg ni mcm mls nak update blog..sbb keje byk..huhu...update sikit..pagi ni senang betul bangun..sbb semangat nak pakai baju sukan dia tuh...hmmm..mcm2 la adi nih...arissa pun sibuk gak bgn awai..kecoh mulut dia tgk abg dia dah siap nak p sekolah..sabo2 nanti arissa pun akan pg jgk yer...poyo jer muke ayah...hahaha...kena paksa gmbr..nak buat mcmno ibu dia suke amik gmbr skrg nih...sabo la yer..

Pagi yang akan membuatkan aku x leh lupe selama-lamanya...




Adi buat mcm nih sebab dia hidu bau hangit..huhu..



No comments:

Post a Comment