Tuesday, January 17, 2012

CITER PASAL ARISSA

Minggu lepas aku p umah mak aku..sebelum aku p aku belikan burger otai utk ibu aku dgn abah..dgn aku anak beranak skali la..sebelum bertolak dr rumah aku pastikan semua nya ok..semua dah di tutup..aku cabut kepala gas lagi..fobia2..x nak benda sama berulang..huhu..serik..sampai2 je kat umah aku tgk ibu aku dah nunggu kat luar..siap mkn abc lg..sedap2..beli kat kedai makcu..duk la kitaorg kat luar nasib la cuaca x berapa terik sgt..dan la jgk adi main2 kat luar..dah habis semua aku masuk dlm mcm biasa kemas2 pe yg patut..abah blk nak dekat maghrib..biasa la keje kat sekolah ustad puad dia tuh..sian abah..mlm tu abah sibuk nak tgk badminton..tension jer x leh tgk astro..aku x minat sgt bab2 sukan nih..tp ok la kan malaysia menang..hehe..kul 11 br dpt tgk astro...adi dah penat2 tido la..aku ni jer x tido2 lepas tgk cerekarama kat tv3..pastu tgk cite hbo nightmare on eim street..ala yg cite dulu2 freddy muncul dlm mimpi yg tgn dia ade pisau2 tuh..dulu2 ade la gak cite nih kat tv2..skrg ni dah x dak..ok la aku layankan jer la..sampai kul 1 kot..pastu br nak terlelap tuh..arissa dah mule merengek nangis2 x henti2..aduhai...pening2. kenapa nih kalau tido umah atok mesti buat perangai..sapu ape yg patut..tp masih lg nangis..last2 abah kuar suh letak buai..hmmm mcm biasa la..aku la yg penat..kena mengayun..huhu..kul 3 pagi pun x henti lg..akhirnya aku sambil ayun tu bukak tv..aikkk tgk kat hbo citer tuh lg..layan je la..pastu ade smbgan pasal freddy tu mati betul2..yg first tgk tuh dia x mati lg..hehe..x dan aku dah x larat nak habiskan tgk citer tuh..jd sambil ayun tu terlelap..alhamdullilah lepas2 tu ok..arissa pun tido..bgn pagi2 tuh sarapan roti canai..atok abah belikan..ibu nak buat lauk padprik..ok la..aku x kisah..pagi2 tuh makcu bg cempedak goreng..sedapnyerrrr....sampai x cukup2..anak2 aku jer byk mkn...kul 10 pg semua dah siap masak..bgs kan..aku mmg..kalau kat umah ibu aku mesti nak semua siap cepat..bukan ape..leh la rehat2 sikit..tau2 jer la anak2 aku tuh semua brg nak usik..harap2 minggu2 akan dtg arissa jgn la mcm nih..kenapa ek...aku pun pelik..haihhh....:( sbb umah aku ok jer dia..sekali, 2 jer kalau nak buat perangai tengah2 mlm..





No comments:

Post a Comment