Wednesday, January 25, 2012

POSA

Alhamdullilah dah 4 hari aku posa...buat masa ni x de gangguan dr mane2 individu..atau anasir2 yg membantutkan posa aku...hehe..semangat kena kuat..insyallah niat di hati nak on sampai 3 bulan ke...tgk la mcmner..moga2 di permudahkan..amin..pg td musykil tadika adi bukak ke x..tp sebelum cuti tuh aku dah tanya cikgu dia..tadika bukak hari rabu..sbb kebanyakkan sekolah rendah cuti sampai seminggu..tp betul la bukak..hehe..ayahnye anto td..aku nak anto dia x nak..ok fineee...smbg blk..di samping tu yg penting aku nak ganti posa taun lepas..yg selebihnye posa sunat..moga2 aku dpt kurangkan berat aku yg terlampau - lampau naiknya..senang sikit nak beribadat dan buat keje2 lain..maklumla keje2 di rumah semuanya aku yg buat..tp tu la pelik aku ni mcm2 keje buat tp bdn masyallah haihhhh x sanggup nak tgk..rs mcm ntah ape2 jer..org pun x pandang sgt kat kita..mcm kita ni buruk naaa..YALLAH YA TUHANKU KUATKAN LA SEMANGAT AKU UNTUK KESIHATAN DIRIKU INI..ENGKAU PERMUDAHKAN LA YALLAH..AMIN YA RABAL AL'LAMIN...

No comments:

Post a Comment