Tuesday, January 3, 2012

RUMAH ATOK ABAH & IBU

Minggu ni turn aku p umah ibu..so aku 3 beranak la p umah dema...aku sampai2 jer terus p vakum rumah maklumla bersepah...sian la..aku nih leh la hujung2 minggu bergilir2 dgn akak aku tido umah diorang nih...ms ni la aku amik peluang masakkan sedap2 utk ibu dgn abah..ibu aku pun x leh jalan sgt, dia bergantung kat kerusi roda...jdnyer terbatas la nak masak dan buat2 semua keje rumah..dulu aku duk dekat leh la aku masakkan untuk diorang nih..tp ni jauh sikit setakat yang aku terdaya jer la...sama la dgn akak aku...cube tengok ape anak2 aku buat masa kat sane..arissa nak demam jdnye dia meragam jer la sepanjang duk sane..cube bygkan aku x leh tido malam tuh..kul 5 pagi br aku leh terlena jap..sampaikan abah aku jd mandor tgk kitaorg..nangis len macam jer malam tuh....huhu..buai x leh henti kena ayun jer..umah aku mmg x pakai buai kisahnya..jd bila sampai umah atok dia nampak buai ape lagi bercinta nak lepaskan..huhu..di tambah dgn selsema, batuk..haihhhh sakit kepala hari tuh di buatnya...esok pagi tuh sarapan cempedak goreng..pagi2 tu jgk aku masak sup ayam, ayam tu baru..sedap jdnyer..gorengkan tauhu, buat sambal bebel..lega sikit sbb aku dah mskkan untuk diorang..di sebabkan arissa makin panas jdnye aku kena la blk awai..x de pilihan..lemah je tgk dia...sampai2 umah terus p klinik amik ubat, blk umah semua tido..alhamdullilah skrg beransur baik..risau bdk2 demam nih..puas hati aku tgk cite ombak rindu kat astro first..sampai nak muntah..hahaha..2 hari berturut2 ulang tyg citer tu jer...






No comments:

Post a Comment