Monday, June 18, 2012

BARU NAK BERBLOGIN BLK...HAHAHA...MALAS TAHAP MAKSIMUM....

Hmmmm...lama dah berbulan2 x berblog kan...biasa la aku nih...x dak cite menarik pun sm jer...la ni br nak mule blk...cite psl diet aku la blk...mmg x di nafikan aku mmg posa start bulan 5 tp x la direct..selang seli jgk..dek kerana limpahan makanan yg x dpt di elakkan..(sj je kan...kalau nak seribu daya x nak seribu dalih)...mane x nye..aku mmg sll miss sahur...mane boleh kan..dah tu niat nak posa x pa la di teruskan walaupun sahur x bgn..alih2 akak aku belikan mehun la, mee goreng la, nasik lemak la..huhu..ater...termkn jgk la..aduhai..ape la nak jd aku nih...hmmmm dlm aku berposa tuh...hanye turun 4 kg jer..bygkan la...x byk kan...last timbang ms br nak diet tuh berat masyallah...84.8kg..mcm berat ms mengandungkan arissa..aisey..mane org x kutuk aku...hari tu aku p kenduri kat kg aku dulu kat benut...de la sorang tuh...tgk aku mcm nak telan..aku ckp la ehh ni k yati la..x kenai ke...dia ckp la...kenal2..tp kenapa lennnnnnnnnnnnn sgttttttttttttt...bolattttttttttttttttttttttttnyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....huhu..dpn laki aku lak tuh..yallah betapa malunye aku ms tuh...haihhhh...ntah la..rs nak tampal je mulut bdk tuh...terasa la kan...laki aku ape lg...ketawa la dia..senyum sinis jer..ms tu aku rs nak hantukkan kepala dema berdua tuh..aku ngaku aku gemok..tp jgn la sampai tgk mcm tuh..terasa la diri nih...mcm di hina sgt2 la....cube korang berada kat tpt aku mcmner...mesti sedih kan...ish2...ntah la...klau kita gemok ni adil ke kita ni mcm di sisihkan...ntah la mungkin perasaan aku jer kan...mcm rs diri ni terasing, di sisihkan..hmmm ape la aku ni ckp benda yg ntah ape2...lantak la situ..jd aku bgn skrg kerana di berikan sinar harapan dr kakak iparku ADIEBAH haha...kena higlight sikit k bah..dgn SD2 ALPHA LIPID..insyallah k bah...yati akan usaha sedaya mungkin...k bah nak tau dak..hehe..selama yati usaha diet ni asri x penah ckp yati susut ke ape ke..kurang seinci pun x penah ckp..tp alih2 kemarin ke..dia leh ckp..ehhhh nampak kurus sikit la...aikkkk...br minum sehari SD2 tuh...ngeh2..harap2 dia ikhlas ckp la...kita berusaha sedaya mungkin kan k bah...mungkin ini salah satu cara utk membantu yati lg...betul x...kita nak kurus ni utk kesihatan kita..x nak la ade penyakit yg 3 serangkai tuh...huhu..x nak x nak...jauhkan la....berat akan di beritahu nanti yer...seminggu lg ke..hehe...tungggguuuuuuuuuu......
















No comments:

Post a Comment